Wersja obowiązująca z dnia

Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Rady i Zarządu Powiatu

Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Rady i Zarządu Powiatu
tel.: (89) 521 05 08, (89) 521 05 07
e-mail: biurorady@powiat-olsztynski.pl

 

Wieloosobowe stanowisko ds. obsługi Rady i Zarządu Powiatu realizuje następujące zadania:

 

  1. obsługa Rady Powiatu w zakresie planowania i sprawozdawczości z jej prac,
  2. obsługa techniczno – biurowa i organizacyjna sesji Rady Powiatu,
  3. obsługa procesu składania interpelacji przez radnych,
  4. obsługa korespondencji kierowanej do i od Przewodniczącego Rady Powiatu,
  5. obsługa Rady Powiatu w zakresie udzielania odpowiedzi na wnioski i postulaty mieszkańców oraz innych podmiotów,
  6. obsługa organów Powiatu w zakresie rozpatrywania petycji,
  7. koordynowanie procesu przygotowywania uchwał Rady Powiatu,
  8. prowadzenie rejestru uchwał Rady Powiatu,
  9. przekazywanie aktów prawnych Rady Powiatu odpowiednim jednostkom,
  10. obsługa Komisji Rady Powiatu w zakresie planowania i sprawozdawczości z ich prac,
  11. obsługa techniczno – biurowa oraz prowadzenie dokumentacji prac Komisji Rady Powiatu,
  12. prowadzenie rejestru wniosków Komisji Rady Powiatu,
  13. obsługa Zarządu Powiatu w zakresie planowania i sprawozdawczości z jego prac,
  14. obsługa techniczno – biurowa i organizacyjna posiedzeń Zarządu Powiatu,
  15. obsługa Zarządu Powiatu w zakresie udzielania odpowiedzi na wnioski i postulaty mieszkańców oraz innych podmiotów,
  16. prowadzenie rejestru uchwał Zarządu Powiatu,
  17. przekazywanie aktów prawnych Zarządu Powiatu odpowiednim jednostkom,
  18. prowadzenie wykazu upoważnień do działania w imieniu Zarządu Powiatu,
  19. obsługa procesów wygaśnięcia i objęcia mandatu radnego,
  20. obsługa techniczno – biurowa i prowadzenie dokumentacji pracy klubów radnych działających w Radzie Powiatu w Olsztynie,
  21. prowadzenie dokumentacji spraw osobowych radnych Powiatu,
  22. obsługa techniczno – organizacyjna procesu składania oświadczeń majątkowych przez radnych Powiatu,
  23. obsługa techniczno – organizacyjna procesu składania przez radnych Powiatu innych oświadczeń (poza majątkowymi), w tym o członkach ich rodzin,
  24. pomoc radnym Powiatu w zakresie podnoszenia ich kompetencji,
  25. przygotowywanie aktualizacji Statutu Powiatu,
  26. przygotowywanie aktualizacji Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Olsztynie,
  27. prowadzenie i aktualizacja wykazu jednostek stanowiących aparat pomocniczy kierowników powiatowych służb, inspekcji, straży,
  28. prowadzenie i aktualizacja wykazu jednostek organizacyjnych Powiatu,
  29. sporządzanie sprawozdań statystycznych dotyczących organów Powiatu,
  30. prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego stanowionych przez organy Powiatu,
  31. przekazywanie aktów prawa miejscowego podejmowanych przez organy Powiatu do publikacji,
  32. udostępnianie dokumentów wynikających z wykonywania zadań publicznych przez organy Powiatu,
  33. obsługa Rady Powiatu w zakresie rozpatrywania skarg i wniosków,
  34. przekazywanie według właściwości skarg i wniosków niewłaściwie skierowanych do rady Powiatu,
  35. obsługa techniczno – organizacyjna wyborów do Rady Powiatu,
  36. gromadzenie i udostępnianie informacji na temat liczby mieszkańców Powiatu uprawnionych do głosowania na potrzeby referendów lokalnych,
  37. prowadzenie ewidencji delegacji służbowych radnych Powiatu,
  38. prowadzenie ewidencji aktów normatywnych Starosty.
  39. przeprowadzanie konkursów na stanowiska w jednostkach organizacyjnych Powiatu.”