Platforma zakupowa
Platforma zakupowa
Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego realizowane na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych prowadzone są w sposób elektroniczny poprzez Platformę Marketplanet e-Zamawiający, która jest jedynym narzędziem umożliwiającym Państwu składanie ofert. Platforma gwarantuje zachowanie pełnej poufności oraz najwyższych standardów bezpieczeństwa przekazu danych.
Wejście na platformę poprzez link
https://powiat-olsztynski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
W przypadku pytań prosimy o skorzystanie z pomocy Centrum Wsparcia Klienta Info Marketplanet, które udziela wszelkich informacji związanych z procesem składania ofert, rejestracji, czy innych aspektów technicznych platformy. Centrum Wsparcia Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. od 9:00 do 17:00 pod nr tel. +48 22 257 22 23 lub pod adresem oneplace@marketplanet.pl , gdzie otrzymacie Państwo pełne i profesjonalne wsparcie.